Jak se zbavit chrápání

Jak se zbavit chrápání

Je možné, že chrápání představuje vážnou hrozbu pro vztahy a může být i jedním z důvodů, proč se někdo rozejde s partnerem. Jisté však je, že je neuvěřitelně těžké spát ve stejné místnosti s někým, kdo chrápe. Lidé, kteří chrápají, jsou si vědomi toho, jak velký je to problém. A pokud by mohli, najdou rychlé nebo přinejmenším jednoduché řešení tohoto problému. Tyto kroky vám mohou pomoci.

Přestaňte pít alkohol
Alkohol snižuje klidový tón svalů v zadní části krku, takže obvykle, když pijete alkohol nejméně čtyři hodiny před spánkem, jsou velmi vysoké šance, že budete chrápat.Co je zajímavé poznamenat, že lidé, kteří normálně nechrápají, by možná chrápali, kdyby šli spát hned po těžkém pití. Takže se držte dál od alkoholu.

Zhubněte
To neznamená, že by štíhlí lidé nechrápali, ale pokud jste nechrápali, než jste přibrali, a teď už ano, pak byste měli zvážit ztrátu několika kilo.

Změňte polohu spánku
Pokud spíte na zádech, je vyšší pravděpodobnost, že budete chrápat. Spánek na boku tomu může zabránit.

Zkontrolujte polštáře

Zkuste si vzpomenout, kdy jste naposledy vyčistili polštáře a strop a okolí kolem vašeho spacího prostoru, kde se může hromadit prach. Prachoví roztoči se hromadí v polštářích a mohou způsobit alergické reakce, které mohou neúmyslně vést k chrápání.

Newsletter

Přihlašte se k odběru novinek