Středa, 30 listopadu, 2022

Jak zvýšit spokojenost zákazníků?

Mohlo by Vás zajímat

V dnešní konkurenční době je stále potřeba vyvíjet dostatek sil pro budování a udržení dobrých vztahů se zákazníky. Jejich spokojenost je pro vás jako pro podnikatele klíčovým faktorem. Poradíme, jak na to.

Recenze pomohou oběma stranám

Byl u vás zákazník spokojen? Požádejte jej, aby vyplnil hodnocení firem. Tato informace se pak dostane i k dalším potenciálním zákazníkům. Firemní zkušenosti přitom nejsou důležité jen pro vás, ale také pro vaše klienty. Když budete mít dostatek kladných recenzí, získáte si přirozenou důvěru také zcela nových zákazníků. Ti budou vědět, že u vás lze koupit služby a produkty za výhodných podmínek, a že vaše obchodní praktiky jsou v pořádku. Recenze jsou tak výhodné pro obě strany.

Gamifikujte

Současná mladá generace neoceňuje ani tak slevové akce a časově omezené nabídky, ale především hravý a kreativní přístup každého dobrého obchodníka. Aby u vás byli klienti spokojeni, můžete tak například gamifikovat své nabídky. Uspořádejte soutěže a vyzvěte účastníky, aby se o svém zapojení do soutěže podělili i se svými kontakty na sociálních sítích. Zapojení klientů do hry vám přinese nejen větší cílovou skupinu, ke které se sdělení dostane, ale také dobrou strategii, jak si budovat trvalý vztah se zákazníkem.

Dárek potěší VŽDY

Víte o tom, že máte klienty, na kterých vám záleží. Právě tyto osoby nebo subjekty je nutno si nejvíce hýčkat. Proto byste pravidelně měli přijít s nabídkou nějakého dárku. Může se jednat o reklamní předměty s propagací vaší firmy, nebo o produkty zdarma, které si klient sám zvolí do svého nákupního košíku. Dárkem nikdy nic nezkazíte. Nikdy.

Pokud si přejete, aby si klient vybudovat dlouhodobý pozitivní vztah k vaší značce, pravidelně se o něj starejte a nabízejte mu relevantní informace, slevy nebo dárky, které jej budou skutečně zajímat.

- Komerční sdělení -

Mohlo by Vás zajímat

- Komerční sdělení -

Redakce doporučuje

- Komerční sdělení -